Lidé kupují emocemi a zdůvodňují si to rozumem. A vaše nemovitost bude „krásná nevěsta s bohatým věnem“.
Vyberu a podtrhnu ty nejdůležitější věci, díky kterým se kupující rozhodnou právě pro vaši nemovitost.
A kupující je budou mít na 1 místě – na webu nemovitosti.
Prodejní web nemovitosti přináší:
- EMOČNÍ ZAUJETÍ
Lidé kupují srdcem, a proto je mým cílem je představit vaši nemovitost tak, aby zaujala a oslovila potenciální zájemce na první pohled. - DETAILNÍ PREZENTACE
Podtrhnu klíčové vlastnosti vaší nemovitosti, abychom potenciálním kupcům ukázali, proč je právě vaše nemovitost pro ně ta pravá volba. - INOVACE, KTERÉ FUNGUJÍ
Videoprohlídky s nejlepšími záběry, krásné fotografie, 2D a 3D půdorysy, virtuální prohlídky a vizualizace – všechny tyto prvky pomohou zájemcům pochopit potenciál vaší nemovitosti a představit si život v ní. - TECHNICKÁ JISTOTA
Nezávislá technická inspekce popíše stav nemovitosti, což poskytuje jistotu pro kupující i pro vás, a chrání vás před případnými reklamacemi. - INFORMACE O LOKALITĚ
Kupující najdou na webu užitečné informace o okolí, jako jsou odkazy na obecní úřad, školy, školky a restaurace, a také mapu s adresou pro snadnější orientaci.
Díky webu nemovitostí přicházejí zájemci na prohlídky již připraveni a se správnými informacemi, což zajišťuje, že obchod probíhá rychle, efektivně a bezpečně.