ZAVŘÍT
Aktuální nabídka
Realitní makléř – Jan Mizler

Marketing a podpora prodeje

Efektivní marketing a podpora prodeje v realitách vyžadují kombinaci tradičních metod a moderních technologií, kreativní přístup a pečlivé plánování.
Mým cílem je vytvořit silný a pozitivní dojem na potenciální kupce. Díky tomu zajistím prodej za nejlepší možnou cenu a urychlím proces prodeje.

  1. PREZENTACE, KTERÁ KUPUJÍCÍ NADCHNE
    Profesionální fotografie a video, včetně virtuálních prohlídek, výrazně zvyšují atraktivitu nemovitosti. Nemovitost díky home stagingu připravíme tak, aby pro kupující vypadala co nejatraktivněji.
  2. ONLINE OSLOVÍME I TY, KTEŘÍ NEHLEDAJÍ
    Kupující aktivně vyhledávám díky cílené online reklamě. Vaše nemovitost tak osloví sledující na sociálních sítích: Meta, Instagram, LinkedIn i YouTube. Vytvoříme cílené reklamní kampaně, které zaujmou potenciální kupce a investory.
  3. HVĚZDA NA REALITNÍCH PORTÁLECH
    Samozřejmostí je inzerce na nejpopulárnějších realitních portálech – Sreality.cz, Reality iDNES, Bazoš atd. Pro prezentaci pečlivě vybírám vhodné fotky, aby vaše nemovitost v konkurenci ostatních vynikla a stala se hvězdou. Díky „topování“ zajistím, aby se ve vyhledávání stále držela na čelních místech.
  4. OSOBNÍ KONTAKT JE KLÍČ
    Ani v dnešní době nezapomínám na osvědčené metody. Vytisknu pro vás atraktivní brožury, připravím dopisní kampaň a reklamní plachtu na nemovitost. Na prohlídkách ode mě získají všechny potřebné informace, plánky i třeba vizualizace. Pro každého je připravena voda, vonící káva i třeba něco malého k zakousnutí.
  5. NETWORKING A SPOLUPRÁCE
    Jsem otevřený spolupráci s ostatními realitními agenty makléři. Pokud jiný makléř přivede potenciálního kupce, aktivně spolu pracujeme na tom, abychom usnadnili a uskutečnili transakci prodeje nemovitosti. Tato spolupráce umožňuje využít rozsáhlou síť kontaktů a zvýšit šance na úspěšné dokončení vašeho obchodu.
  6. SPRÁVNÁ CENA PRODÁVÁ
    Prodej nemovitosti je úspěšný, když je cena správně stanovena podle trhu. Pokud je cena příliš vysoká, může to odradit potenciální zájemce. Naopak, realistická cena přitáhne více zájemců a urychlí prodej.
  7. ANALÝZA A OPTIMALIZACE
    Pravidelně sleduji výsledky kampaní a upravuji strategii podle aktuální situace. Víme, kolik lidí vidělo nemovitost v kampaních i kolik jich přišlo na prodejní web. Výsledky pak vyhodnocuji a kampaně upravujeme tak, aby přinášely co nejlepší výsledky.
  8. TECHNOLOGIE A INOVACE
    Mým cílem je, aby prodej vaší nemovitosti byl co nejúspěšnější. Proto využívám maximum moderních technologií: prodejní web nemovitosti, dronové záběry, 3D půdorysy, virtuální prohlídky, vizualizační videa nebo třeba elektronický podpis smluv a elektronickou aukci.

    Rozhovor s prodávajícím. Umožňuje získat ucelený obraz o nemovitosti, případných úpravách, historii a dalších důležitých informacích, což vytváří důvěru a posiluje vztah mezi oběma stranami.

    Detaily nemovitosti. Detaily podporující atmosféru, jako jsou estetické prvky, osvětlení nebo aranžmá interiéru, vzbuzují pozitivní dojem a pomáhají kupujícím lépe si představit sami sebe v daném prostoru.

Další služby