Efektivní marketing a podpora prodeje v realitách vyžadují kombinaci tradičních metod a moderních technologií, kreativní přístup a pečlivé plánování.
Mým cílem je vytvořit silný a pozitivní dojem na potenciální kupce. Díky tomu zajistím prodej za nejlepší možnou cenu a urychlím proces prodeje.
- PREZENTACE, KTERÁ KUPUJÍCÍ NADCHNE
Profesionální fotografie a video, včetně virtuálních prohlídek, výrazně zvyšují atraktivitu nemovitosti. Nemovitost díky home stagingu připravíme tak, aby pro kupující vypadala co nejatraktivněji. - ONLINE OSLOVÍME I TY, KTEŘÍ NEHLEDAJÍ
Kupující aktivně vyhledávám díky cílené online reklamě. Vaše nemovitost tak osloví sledující na sociálních sítích: Meta, Instagram, LinkedIn i YouTube. Vytvoříme cílené reklamní kampaně, které zaujmou potenciální kupce a investory. - HVĚZDA NA REALITNÍCH PORTÁLECH
Samozřejmostí je inzerce na nejpopulárnějších realitních portálech – Sreality.cz, Reality iDNES, Bazoš atd. Pro prezentaci pečlivě vybírám vhodné fotky, aby vaše nemovitost v konkurenci ostatních vynikla a stala se hvězdou. Díky „topování“ zajistím, aby se ve vyhledávání stále držela na čelních místech. - OSOBNÍ KONTAKT JE KLÍČ
Ani v dnešní době nezapomínám na osvědčené metody. Vytisknu pro vás atraktivní brožury, připravím dopisní kampaň a reklamní plachtu na nemovitost. Na prohlídkách ode mě získají všechny potřebné informace, plánky i třeba vizualizace. Pro každého je připravena voda, vonící káva i třeba něco malého k zakousnutí. - NETWORKING A SPOLUPRÁCE
Jsem otevřený spolupráci s ostatními realitními agenty makléři. Pokud jiný makléř přivede potenciálního kupce, aktivně spolu pracujeme na tom, abychom usnadnili a uskutečnili transakci prodeje nemovitosti. Tato spolupráce umožňuje využít rozsáhlou síť kontaktů a zvýšit šance na úspěšné dokončení vašeho obchodu. - SPRÁVNÁ CENA PRODÁVÁ
Prodej nemovitosti je úspěšný, když je cena správně stanovena podle trhu. Pokud je cena příliš vysoká, může to odradit potenciální zájemce. Naopak, realistická cena přitáhne více zájemců a urychlí prodej. - ANALÝZA A OPTIMALIZACE
Pravidelně sleduji výsledky kampaní a upravuji strategii podle aktuální situace. Víme, kolik lidí vidělo nemovitost v kampaních i kolik jich přišlo na prodejní web. Výsledky pak vyhodnocuji a kampaně upravujeme tak, aby přinášely co nejlepší výsledky. - TECHNOLOGIE A INOVACE
Mým cílem je, aby prodej vaší nemovitosti byl co nejúspěšnější. Proto využívám maximum moderních technologií: prodejní web nemovitosti, dronové záběry, 3D půdorysy, virtuální prohlídky, vizualizační videa nebo třeba elektronický podpis smluv a elektronickou aukci.
Rozhovor s prodávajícím. Umožňuje získat ucelený obraz o nemovitosti, případných úpravách, historii a dalších důležitých informacích, což vytváří důvěru a posiluje vztah mezi oběma stranami.
Detaily nemovitosti. Detaily podporující atmosféru, jako jsou estetické prvky, osvětlení nebo aranžmá interiéru, vzbuzují pozitivní dojem a pomáhají kupujícím lépe si představit sami sebe v daném prostoru.